WELKOM OP MIJN WEBLOG

Dit blog is in de loop der jaren veranderd. Ooit ging het vooral over de bibliotheek, nu gaat het meer over lezen en taal. (Wie denkt: de bibliotheek gaat toch óók over lezen en taal, ziet dat anders dan ik.) Ooit werd het elke dag bijgehouden, nu minder regelmatig. Wat hetzelfde gebleven is: opmerkingen zijn van harte welkom.

donderdag 3 april 2008

Pauze


















Suze Robertson (1855-1922)
Pietje op boerenstoel, 1897
(Haags Gemeentemuseum)

Schrijverdezes wil weer eens wat lezen.

En bovendien ben ik van mening dat de bibliobus behouden moet blijven.

3 opmerkingen:

  1. Ha Lzrdzs,
    Ben je in je nieuwe boek van Alan Bennett begonnen?
    Groet, Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Anna,
    Daar ben ik inderdaad in begonnen (een paar dagen geleden al), maar het valt me eerlijk gezegd tot nu toe een beetje tegen en ik ben nu weer verder aan het lezen in 'Generatie X', waar ik al in bezig was.
    Groet, lzrdzs
    p.s. Het woord is ook al van die generatie: bxohxgtp

    BeantwoordenVerwijderen