WELKOM OP MIJN WEBLOG

Dit blog is in de loop der jaren veranderd. Ooit ging het vooral over de bibliotheek, nu gaat het meer over lezen en taal. (Wie denkt: de bibliotheek gaat toch óók over lezen en taal, ziet dat anders dan ik.) Ooit werd het elke dag bijgehouden, nu minder regelmatig. Wat hetzelfde gebleven is: opmerkingen zijn van harte welkom.

vrijdag 13 februari 2009

Treurig









Dat mensen dit 'gadget' op hun weblog zetten kan ik nog wel begrijpen, maar de manier waarop Blogger het aanprijst, dáár word ik dus nogal treurig van.

4 opmerkingen:

  1. Ha Schrijver,
    Wie waarin geïnteresseerd is?
    Groet, Anna
    'priet'

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Anna,
    Ik neem aan dat ze bedoelen 'wie er in jouw weblog geïnteresseerd is', maar ik vrees dat ze het door 'Google Translations' hebben laten vertalen.
    Groet, schrvrdzs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, die heb ik ook (en Scribbles heeft gemerkt dat Schrijverdezes nog geen volger is ;-)), maar ik heb me niet door die tekst en intenties laten verleiden. Het leek me gewoon wel 'aardig'.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Astrid,
    Toch volg ik je wel hoor!
    Groet, schrvrdzs

    BeantwoordenVerwijderen