WELKOM OP MIJN WEBLOG

Dit blog is in de loop der jaren veranderd. Ooit ging het vooral over de bibliotheek, nu gaat het meer over lezen en taal. (Wie denkt: de bibliotheek gaat toch óók over lezen en taal, ziet dat anders dan ik.) Ooit werd het elke dag bijgehouden, nu minder regelmatig. Wat hetzelfde gebleven is: opmerkingen zijn van harte welkom.

maandag 2 november 2009

Kaart&boek























Er is hier sinds kort een nieuwe printer/scanner in huis, want de vorige had kuren. Ik wilde hem proberen en nam daarvoor de kaart die ik een van de mooiste van mijn verzameling 'kaarten waar een boek op staat' vind. Bovendien typeert hij goed wat ik de komende tijd hoop te doen: lezen en niet om me heen kijken. Dus ook niet bloggen.

Tot later!

(Wees a.u.b. zo vriendelijk niet met 'enjoy' o.i.d. te reageren, want daar ben ik eerlijk gezegd een beetje allergisch voor...)


Kaart: Hans Wap, Leesbril, 1987

8 opmerkingen:

  1. See you later, alligator! We kijken nu al uit naar je volgende bericht. Ik wel, tenminste!!
    Een kleine pauze is goed, maar niet te lang, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Festina,
    After a while, crocodile!
    Groet, schrvrdzs
    p.s. Ik blijf je natuurlijk lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag schrijver,
    Hopelijk ga je veel inspirerende boeken lezen.
    Trouwens: (mede) dankzij jou ben ik opnieuw naar de bibliotheek geweest met een wat bescheidener lijstje en ik scoorde 2 uit 8. Daarnaast heb ik mijn op- en aanmerkingen in de ideeënbus gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag AvA,
    Ik ben benieuwd of je daar nog wat op hoort.
    Groet, schrvrdzs
    p.s. Ik zeg wel dat ik ga lezen, maar ik wil b.v. ook strijken en vooral: niet bloggen. Voor zolang het duurt...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga je missen schrijverdzs.
    Ik kijk, met festina, uit naar je volgende bericht.
    Het Gaat U goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Katharina,
    Dank voor je aardige woorden. Ik heb met mijn blog een soort haat-/liefdeverhouding. En ik ben er ook aan verslaafd en dat zal wel weer de doorslag gaan geven...
    Heb je trouwens geen zin in een gastcolumn? Dan ben je van harte welkom!
    Groet, schrvrdzs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha schrijver,
    en da's precies wat ik nu dus doe, heerlijk! En ook nog veel de hort op. Strijken iets minder :-)
    Heb meer dan genoeg om over te bloggen maar nu even niet. En reageren bij wijze van hoge uitzondering.
    Tot later hopelijk want ik lees je blog nog wel trouw.
    Groetn Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Wies,
    Ik voel me vereerd met deze uitzondering! Ik hoop dat jij over enige tijd ook weer terugkeert aan het blogfront, want ik las je dan misschien wel niet trouw, maar toch in elk geval geregeld.
    Ik heb nog niets gestreken trouwens...
    Groet, schrvrdzs

    BeantwoordenVerwijderen