WELKOM OP MIJN WEBLOG

Dit blog is in de loop der jaren veranderd. Ooit ging het vooral over de bibliotheek, nu gaat het meer over lezen en taal. (Wie denkt: de bibliotheek gaat toch óók over lezen en taal, ziet dat anders dan ik.) Ooit werd het elke dag bijgehouden, nu minder regelmatig. Wat hetzelfde gebleven is: opmerkingen zijn van harte welkom.

vrijdag 13 april 2012

Lezen op het balkon























































Van boven naar onder: Max Beckmann / Sir John Lavery / Carrie Graber

7 opmerkingen:

  1. Ha Schrijver,
    Dat zouden wij ook wel willen, lezen op een balkon.
    Groet, Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Anna,
    Wie een vliegtuig kan bouwen, kan vast ook wel een balkon bouwen. Denk ik zo.
    Groet, schrvrdzs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Schrijver,
    Ja, dat is natuurlijk zo! En dan loungekussens, een parasol en lkkr kshpjs...
    Groet, Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben bijna onderweg naar een balkon en een koffer met boeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Katharina,
    In al die maanden (jaren misschien al wel) dat we niets van elkaar hoorden moet je heel wat gelezen hebben! Nog een aanrader? Je weet hoe blij ik daar altijd mee ben. En veel plezier met lezen op het balkon!
    Groet, schrvrdzs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha schrijver,
    ben ik op zoek naar afbeeldingen in de kunst, ontdek ik zomaar dat je weer aan het schrijven bent. Wat leuk....ik ga je weer volgen. En nee...ik ga niet meer bloggen :-)
    grtn Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Diane,
    Het is maar mondjesmaat hoor, wat ik schrijf. Maar leuk dat je me volgt!
    Groet, schrvrdzs

    BeantwoordenVerwijderen